Dex: 2013 its serious | Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Je schouders en rug zien er goed uit, je hebt zelfs al een beetje een christmas tree!
    Blijf die goed schouders en rug goed hard trainen want je hebt er zeker aanleg voor.
    Broomstick_bodybuilding op insta
    F#CK heavy weights

Comment

• Je vp is wel flink wat omlaag gegaan lijkt het.

Comment

• Al een mooie v-taper al zeg ik het zelf. Je hebt geluk dat je taille zo iets naar binnen loopt vanaf je heupen, waardoor je lats nog groter lijken. Heb jij een relatief lang bovenlichaam of zitten jouw lats gewoon zo relatief hoog? Ik zie namelijk ook wel eens jongens, waar de v-vorm al begint vanaf de onderrug zowat. Die lijken haast geen onderrug te hebben.
        "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
          Kut zooi, gisteren stapte ik met rugby in een gat, hoorde me knie zowat kraken deed fucking pijn, geprobeerd die avond maar na 2 reps deed het al behoorlijk wat pijn, dus gestopt. Nu gaat het wel vanavond dus proberen weer dan quads/hams/calfs in 1x.

Trouwens lolol, net een kerel in me klas iets groter dan mij verteld vrolijk dat die al dboll en var heb gehad en na de examens op 500mg test wilt Rofl
          Lol, ga je nou serieus tegenspreken dat jezelf niet gebruikt? Iedereen weet wel beter.
          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by optiflex View Post
            Ziet er goed uit man!
            Originally posted by InfineGhost View Post
            Lekker bezig
            Tnx gasten
            Originally posted by stanneveldt View Post
            hoeveel kilo ben je aangekomen in die tijd ?
            Geen idee eerlijk gezegd, niet veel in iedergeval.
            Originally posted by Wessle View Post
            Je schouders en rug zien er goed uit, je hebt zelfs al een beetje een christmas tree!
            Blijf die goed schouders en rug goed hard trainen want je hebt er zeker aanleg voor.
            Tnx wessle, en ja rug is ook echt lekker om te trainen imo, dus dat komt wel goed.
            Originally posted by Tails View Post
            Je vp is wel flink wat omlaag gegaan lijkt het.
            Omlaag? Nouja niet dat ik weet eigenlijk, dacht eerder aan gestegen haha. Maar ook niet echt veel. Eerlijk gezegd ook niet zo opgelet.
            Originally posted by Waterpoloboy View Post
            Al een mooie v-taper al zeg ik het zelf. Je hebt geluk dat je taille zo iets naar binnen loopt vanaf je heupen, waardoor je lats nog groter lijken. Heb jij een relatief lang bovenlichaam of zitten jouw lats gewoon zo relatief hoog? Ik zie namelijk ook wel eens jongens, waar de v-vorm al begint vanaf de onderrug zowat. Die lijken haast geen onderrug te hebben.
            Tnx, en ik denk dan dat m`n lats gewoon hoog zitten, want ik heb lange benen/armen en eigenlijk niet zo`n groot bovenlichaam haha.
            Originally posted by Faabjan View Post
            Lol, ga je nou serieus tegenspreken dat jezelf niet gebruikt? Iedereen weet wel beter.
            Eat clen, tren hard.

Comment

• Goede progressie!

Comment

• Tnx man!

gister maar niet gegaan, knie deed nog pijn, beter ff rust tot maandag dan. Maandag beginnen met 4x pw push pull, lijkt me tof, heb er zin in. Training A 4x5 B 3x10

Comment

• Sadcunt

Comment

• Men stat's komen ook overeen met die van jou (1,78m, 16jaar, tegen de 63kg..)
                    Ik ga dit dus zeker volgen, succes!
                    It's a lifestyle - train like there's no finish line.

Comment

• Originally posted by Future View Post
                      Men stat's komen ook overeen met die van jou (1,78m, 16jaar, tegen de 63kg..)
                      Ik ga dit dus zeker volgen, succes!
                      Leuk en tnx!

Nu al 3 dagen 65kg dus gewicht klimt ook weer wat. Deze week lekker beginnen met douwen/trekken

Comment

• Wanneer word je 18 Dexie?

Comment

• Overrr 18 maanden. ;(
                          // had het nog bijna fout ook XD

Comment

• Jong Guppiie
                            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Donderdag en vrijdag niet getraind ivm knie, gister en vandaag uiteraard wel, maar is weer ff inkomen, heel stom.

Sowieso nieuw schema, dus is ff aftasten, maar was wel oke vandaag. Niets spectaculairs, maar moest gewoon echt ff kijken hoe/wat ook.

Pull ups
                              1x2
                              4x5

Side raises
                              4x5x9kg per kant

Deadlifts
                              3x5x80kg (meh to the meh..)

Cable bent over raises
                              4x5x??

Leg curls
                              4x5x59kg

Barbell curls
                              4x5x25kg

En, ik moet gewoon meer rust nemen tussen die lage reprange setjes, nu steeds 30/60 sec omdat ik dat gewend ben, maar moet ik afleren..

Comment

• Originally posted by betaboy
                                fysiek pics ?
                                Dexie in zijn jongere jaren:

99e7ab.jpg

en dit is Dexie zijn huidige fysiek:

tumblr_mb6ynfQPlM1qgq3d6o1_500.jpg

you mirin?
                                SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X